Underbar dag.

Idag var det en sån här allt känns skit bra , oh vad jag är lycklig dag. Vädret var underbart, vi gjorde roliga saker iskolan (Tekniska Museet, studiebesök på Sveriges radio) och allt känndes såå bra! Wiho!
Dock så lurade Sofia mig i "Gruvan" på Tekniska så att jag blev livrädd :( Hon sa åt mig att trycka på en knapp som gjorde att det smällde skit högt. Jag hoppade, bokstavligt talat, iväg tre meter i luften....

Snart ska jag gå och köpa Monster och kinderägg (I love it!) sen ska jag träffa Neleh, trevligt! :D Vi ska vara på banan klockan 7.30 imorgon och på söndag... Bye Bye sovmorgon... Fast jag tror att det kommer bli super kul! Så vi kommer bara ta det super lungt ikväll.

Ciaoooo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0