You don't own me. I do.

So we go.
Idag var jag med Carro i stan. Vi gick runt och tittade, åt på subway, handlade på myrorna, var på Gina och köpte tyg på Olsson. Underbart mysigt.
Jag köpte en jätte snygg skinnväst på myrorna för 35 kr! Billigt! Sen köpte jag några gammla singlar (inte människor utan skivor, haha!) och jag vill ha fler! Det är grymt kul att ha! Tänk va coolt att ha en hel hylla full, Me Like!

Sen planerade vi lite inför vårt Kalas på lördag också... Mohahah... Ni har ingen aning vad som kommer ske!! ;)

Nej nu ska jag sova innan jag sommnar med huvudet på datorn... Jag måste både städa, tvätta och handla imorgon. Hemmafru nästa?



Systrarna Costelius på ett smutsigt golv. Gissa vem som är vem?

Kommentarer
Postat av: Marie

Emilia har svarta strumpor och du har såklart röda tofflor. Och man ser dina träningskläder Bea. Du i ett nötskal ;)

2010-04-09 @ 12:05:36
URL: http://mariebg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0