You wish

Jag har inte haft för mig mycket idag men igår var jag hos mina kusiner! Min morbror/gudfar och hans fru fyllde år. Det var riktigt trevligt och jag älskar verkligen att vara där! Helt underbart.

Mina kusiner var rädda för högvakten när vi cyklade på "förbjuden" mark vid slottet. Hahaha! Skit kul, om jag hade fått bestämma så hade vi cyklat hela vägen fram till slottet och petat på dom i pannan! Höhö, det skulle vara spännande...

Ser det liksom inte kul ut att bara gå fram och peta i pannan och säga booooooop! ? haha
Någon som är på?




Ciao!

------------------------------------------------------------
Jag är trött på människor utan empati
Jag är trött på människor utan medkänsla
Jag är trött på korkade människor
Get out of my life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0