A Almost Perfect Day.

Hoooome! Har suttit utelåst i en halvtimma men nu är jag inne! Är fruktansvärt hungrig och vill ha mat nu! Så jag hoppas the girls kan flyga hit så det går fort annars äter jag upp ett bord eller nåt, typ.
Jiihoo! Jag hoppas på att vi äter pizza för jag är galet sugen på det.
Pizza!

Och jag måste bara skriva om en irriterande händelse.
Idag såg jag något som gjorde mig väldigt irriterad! Det var en man som hade en liten hundvalp lös utanför min skola. Han höll på att lasta in saker i sin bil och valpen sprang iväg. Vilket inte är konstigt alls för det är en valp och den vill ju inte sitta stilla och titta på. Iaf mannen sprang efter och tog tag valpen i nackskinnet och drog den hela vägen tillbaka till bilen. IDIOT!
Valpen skrek och det var så synd om den. Om man tar en hund i nackskinnet betyder det ju att man vill döda den och sen om han inte vill att den ska springa iväg kan han väl koppla den?! Hur svårt kan det vara. Dessutom sprang den iväg igen sen och han gjorde samma sak igen.
Idiot. Det är inte okej.


Kommentarer
Postat av: emily

SV:

usch då.. jag börjar på måndag ;)

så har 2 hela dagar och nöja mig med haha ;)

allt bra ? :D

2010-08-21 @ 10:00:50
URL: http://eemiilygran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0