Förkyld direkt tocold

Okej jag mår inte alls bra idag. Har ont i huvudet, halsen, snuvig, en gnutta feber och allmänt seg. Sådär förkylingsseg som gör att man inte orkar göra mycket och man blir anfådd bara man lyfter en tröja. VAD ÄR DET HÄR!?!! Det är augusti och jag är förkyld! Bra tajming, jätte bra...!

Egentligen skulle jag, Carro, Mikis och Jackie tälta idag men vi skippar det för det är alldeles blöt ute. (Sen måste jag erkänna att jag inte vill riskera att ligga i ett tält om det börjar blixta som inatt... hehe...) Så vi ska ta det en annan dag :) Dessutom tror jag att jag inte blir mycke friskare av det. Blä! Jag HATAR att vara för-seg-förkyld.

Så nu ska jag bada för att bli lite varm och läsa klart sista Harry Potter boken. Bara ta det lungt för jag vägrar att bli sjukare och gnälligare. Speciellt inte de två sista veckorna av sommarlovet. Idag får bli min sjukdag och imorgon kommer jag vara Back On Track!





(copyright on everything on this blog ny Stoneface) !


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch krya på dig!



SV; Ja, det är hon verkligen :D

2010-08-08 @ 16:13:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0