Hello Sweetheart

Så nu var första skoldagen avklarad. Det gick super och jag var bara där i en halvtimme, lite ovärt men det var trevlig. Fick nytt schema och jag kommer bara läsa roliga kurser! Awesome! Ingen matte! Ingen engelska! Ingen samhällskunskap! Det är helt otroligt!

På tåget hem träffade jag och Carro av en slump. Jag gick på och såg ett säte bredvid någon tjej som jag tänkte ta och när jag satte mig ner kände jag igen väskan och det var Carro! Så hon hängde med hem. Det måste varit ödet.

Nu har jag ätit lunch, målat Carros naglar och chillat. Snart ska jag ner till centrum en snabbis sen hem till Olivia som har födelesdags middag.

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0