Little miss perfect.

Hey pepole!

Har tränat idag och det gick väl så där.
Jag körde bara ett och ett halvt varv på banan första gången för det var galet varmt. Dessutom dog hojen var tionde meter och jag flippa ur. Var hungrig och varm och allmänt irriterad.... Så jag slutade och gick och drack cola. Bästa man kan göra när man "Get of  track".

Men sen ni efter cola gick det grymt bra! Förutom att jag ramlade två gånger men det gick super! Jag flög fram! (Hahaha, något sånt) Awesome! Jag säger ju det! Cola löser alla världsproblem!

Nu ska jag äta pizza  och dricka cola sen ska jag hem till Jonna för klassåterträff.

See you in the night!


Kommentarer
Postat av: Malin

ja tårtan var svin god ska du veta :) heeh

2010-08-14 @ 20:15:01
URL: http://loveisbeaty.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0