Min day.

Puh nu är jag hemma. Jag och mamma möte min morfar och morbror när vi var på väg till busshållplatsen vid mina kusiner så vi fick skjus hela vägen hem. Awesome! Jag älskar att åka bil när det är mörkt ute och bara lyssna på musik.

Det var jätte trevligt hos mina kusiner. Vi åt extrem god mat, min moster (ingifta) är ju kock så det är alltid jätte yummy! Vi spelade också spel och bara umgicks, så där som man brukar göra :)

Tidigare idag när jag var i stan märkte jag att det var fullproppat med folk! Jag har inget emot det, inte alls, men när man verkligen lägger märke till det blir är det  galet många! (Turister långa vägar)
DE jag hade för mig var att först hälsa på Carro i fjortistown (ung08) som gick runt och delade ut lappar om sin skola. Jag överlämnade även hennes ipod som har bott på mitt skrivbord ett tag. Efter det gick jag runt och tittade lite i affärer, drack en chailatte och så medan jag väntade på mamma som skulle jobba klart. Wiho. Det är mysigt i Stockholm, jag gillar den staden.

Så det har jag haft för mig idag. Nu ska jag och Fideli gå och lägga oss hon har redan däckat vid mina fötter.

Gooood night!



Köpte dessa idag för 10 kr på HM. Älskar dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0