My dog are just like me.

Fideli har inte varit här på ett tag, hon har bott hos pappa. När hon åkte här ifrån så var det ju kaos på mitt rum och nu när hon kom hem hit igen blev hon väldigt förvånad. Det finns ju nämlige inga klädhögar eller andra högar med filtar, kuddar och diverse mjuka saker att ligga på. Mitt golv är tydligen alldeles för hårt (?). 

Hon har gått runt här och nosat och satts sig på golvet i min garderob och tittat med ledsna ögon på mig. Det verkar verkligen vara så att hon inte tycker om min fina ordning. (Jag kan förstå henne lite)
 
Jag försökte locka upp hennes i sängen men det ville hon inte. Jag blev lite förvånad men hon fortsatte och att gå runt och dessutom försökte  hon dra ner mina kläder från galgarna (Har aldrig hänt förut och nu har jag bokstavligt någon jag kan skylla på när det väl blir kaos). Det gjorde att jag fick lite dåligt samvete så vips fixade jag värsta sängen åt henne! Tog ett av mina gamla täcken och rotade fram hennes korg. Hur bra matte är inte jag?! Fideli blev jätte nöjd och ligger där och snarkar hejdlöst. Jag älskar denna lilla pälsboll!



Look --->

Kommentarer
Postat av: Laley

TUSSE! Lilla Fideluttan... Hon och Brorsan är inte kompisar än heller. Stackarn.

2010-08-12 @ 02:33:41
URL: http://jagtardetsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0