Överleva

Har nu spenderat dessa dagar i en skog full av myggor och älgar. Men det var super mysigt och super kul!
Det hände massor med roliga saker. Let's make a little list:

  • Tove och Jag vann trekampen
  • Jag var oväckbar i går morse vilket ledde till att Jonas fick typ ruska om mig så mycket att jag nästan fick en hjärtattack när jag tillslut vaknade. Alla andra hade redan för länge sedan gått upp...
  • En älg gick runt vårat tält mitt i nattem
  • Jag skapade en ny trend, grilla marmellows (stavas?) med dumle i! Observera att marsmellowsen SKA vara bränd. Gick inte att förklara för de andra för dom förstod inte.
  • Osv Osv

Det hände massor med mer roliga saker så jag täntke lägga ut det i bilder. En bild säger mer än tusen ord right? ;)

Perfekt!

Nu ska jag duscha (I en evighet) och måla om min naglar!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0