Punktpunktpunkt

Jag har nu kommit hem från ett möte med mitt handbollslag. Det var trevligt att träffa alla igen efter ca två månaders uppehåll.
Jag fick veta att vi tydligen ska ha en träningsdag med Toves pappa som är officerare på regementet (militäranläggningen) i Enköping.
Det ska bli väldigt spännande med tanke på att jag inte direkt har speciellt bra erfarenheter av militären, regemten och officerar... Maybe I skip that day...

Och min "deal" med att gå och lägga mig klockan nio har ju redan sprukit.... Men nu satsar jag på senast halv elva!
Go Me Go!

So God Natt igen då!
(Det känns som att det enda jag skriver här är God natt och god morgon...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0