Tidigt och ATL!

Jag är vaken! Marika var tvungen att åka hem tidigt så vi fick helt enkelt gå upp. Har nu varit vaken sedan klockan sex. Tror inte att jag ens har gått upp före tio någon dag på sommarlovet, galet.

All Time Low igår var iaf HELT UNDERBART! Går inte att beskriva med ord. Vi fick jätte bra platser även fast vi inte köade så länge.
Men i början tappade jag bort Marika och hamnade i mitten på andra/tredje raden. Jag stod dock inte länge där alls för det var en tjej bakom mig som flippa totalt. Hon började dra mig i håret, knäa mig i ryggen, riva mig på ryggen och slå mig överallt. Jag blev helt förbannad men satt mer eller mindre fast så jag kunde inte göra något. Det ledde till att jag inte orkade stå kvar längre utan lät några knuffa bort mig ungefär en meter till sidan, då hamnade jag precis utan för den "extrema" klungan men var ändå nästan längst fram. Och så stod jag precis framför JACK!
Helt otroligt underbart!

Jag fick ögonkontakt med Alex flera gånger (hysteriskt fan moment) och JAG FICK ETT PLEKTRUM AV JACK!

Jag är lycklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0