You know me?

Du heter: Beatrice

Smeknamn: Bea, Bisse, Snoris, Bäa osv osv
 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Simple Plan - Crazy


Beroende av:
 Vänner, Myskvällar, kläder


Vad tror folk om dig? Ja vad tror ni om mig?


Stämmer det? You never know


Vad får du oftast komplimanger för?
Mitt hår, längd, ögon, stil

Hur imponerar man på dig? Våga leva livet som du vill no matter what. Don't give a fuck.

Brukar du skratta för dig själv? HAHA! Ja väldigt ofta


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Okej ska göra de! Krya på diig!!"

 

Var bor du? Märsta

 

Trivs du där? Till och från

Hur svarar du i mobilen? Hallu! Hej de är Bea. Heey! Och andra random skumma svar beroende på vem som ringer.

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon undrade vad hon skulle köpa för saker till middan

Antal timmar sömn inatt: 2,5 inte bra alls.

Sov du ensam: Ja eller nej fresten Fideli sov på golvet i sin korg

Brukar du komma i tid: Hehe inte ofta... Inte ofta...

Hur känner du dig nu:
Trött, ont i halsen, illamående. Sjuk helt enkelt.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och massor med färger

Vad tycker du om fötter: Dom sitter där dom ska och stör mig inte om dom inte är i närheten av mitt ansikte

Vad saknar du: Märtha, Lov.

Hade du en bra kväll igår: Of course!

Favorit dryck på morgonen: Mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 23 - 00

Är du blyg? Beror helt på i vilken situation.

Sysslar du med någon idrott: Yes, handboll och cross.  

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Yes! De gör jag verkligen.


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Ta reda på hur dessa manshjärnor fungerar.

Är du nöjd med ditt liv: Ja, o de kan bara bli bättre och bättre


Är du bortskämd:
Nja...

Vad gör du i morgon: Skola o hb möte


Vad är det värsta du vet?
Egoistiska idioter som inte vet vad respektera och acceptera innebär.


Har du bra vänner och äkta vänskap?
Självklart!


Vad är det finaste du fått? Livet

En speciell dag du minns: Finns många, när jag fick mitt första plektrum på en BFMV konsert. När jag träffade mina idoler. osv osv osv


Du samlar på: Everything! I'm a hamster!

Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Mamma

När grät du senast: Hm.. Kommer faktiskt inte ihåg

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Resa utomlands, ge bort lite, köpa mig massor med målar dukar och färg.

Vill du gifta dig: Oh yeah!

Vill du ha barn: Nja, inte hel säker men om ja ska få vill ja inte ha förens om måååååånnnggga år

Är du musikalisk? Yes

Vad dricker du helst när du är törstig: Cola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja


Biter du på naglarna:
Hahaha! Har faktiskt försökt men jag får aldirg av dom så jag har gett upp! xD


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tycker du om fötter: Dom sitter där dom ska och stör mig inte om dom inte är i närheten av mitt ansikte



Det där fick mig att skratta, haha xD

2010-08-24 @ 11:11:10
URL: http://wordsnotviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0