Livet.

Okej. Vill ni veta hur en eftermiddag hemma ofta ser ut för mig? Jo jag gör massor med saker samtidigt, som tex detta:

Spelar gitarr, skummar fram bra låtar, lagar ett par byxor, äter, ritar, funderar på vad jag ska tatuera (någon gång), skriver ut alternativa tatuerings motiv, tar kort på allt möjligt, busar med Bonnie och Fideli, letar efter mitt pass, rotar fram träningskläder, skriver här i bloggen, smsar, lyssnar på musik, byter om, letar fram kläder tills imorgon och städar.

Belive it or not men jag har en liten tendens att göra allt på samma gång och dessutom klara av att göra allt på samma gång.



En av mina sysslor maten! Vegetariska "köttbullar" men pasta Yummy!

Nu bär det av mot väsby och träna Handboll!

Loveley Life.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0