Kreativ

Mitt rum är kaos, då menar jag verkligen kaos. Min packning från Boden ligger utsläng på sidan av sängen och hälften av mina kläder i garderoben har ramlat ner från hyllorna. Jag har ingen aning om varför. Det ligger filtar, kuddar, papper, tidningar, pennor och mycket mer överallt. Sängen är allt annat än bäddad.

Jag sitter på golvet på den kvadratmetern som är tom. Har datan i knät för det är så mycket saker på skrivbordet att den inte får plats.

Jag har målat hela kvällen och är precis klar med en tavla och är nästan klar med en till, dem blev grymma. Jag har dessutom gjort ett galet konstverk med min tv som jag är riktigt nöjd med. Jag har en halvtom cola burk på fönsterbrädan som jag smuttar på då och då.

Snart kommer Mikaela hit och vi ska gå ut. Hon ska cykla och jag ska skatea.

Jag älskar mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0