Hey Beautiful

Har suttit och skrivit på min krönika nu. Den är inte klar på långa vägar men som tur är får vi tre timmar på oss imorgon på lektionen. Den ska ha rubriken Varför ska vi läsa 1800-tals romaner?. Jag vet inte riktigt vad jag tycker men jag ska låta orden bara komma ut av sig själva, haha.

Nu ska jag tvätta mig och sooovva. Hade tänkt att gå och lägga mig tidigt men det gick ju inte sådär jättebra. Men nu är det bara imorgon kvar sedan är det heelg! Men den här veckan har varit en väldigt bra vecka överlag så jag har inte känt den där extrema längtan efter helg. Ganska skönt faktiskt.

Nej jag måste gå och lägga mig. Ska ta en buss tidigare imorgon dessutom så I need to sleep.

Sweet Drems.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0