Sick.

Jag är sjuk. Har varit hemma sedan i tisdas vilket bara blir tre dagar med idag men det känns som en evighet. Det är skönt men samtidigt väldigt långtråkigt. Så snart ska jag trotsa mina baciller och baka radiokaka till min brors födelesedag imorgon. Det är en kaka som ska stå i frysen i ett dygn och jag har velat göra en enda sedan jag var liten men har inte gjort det, konstigt nog. Men det ska jag roa mig med.

Upptäckte förut att jag hade svarat på ett sms som jag fick av Julia i morse i min feberyra. Not good. Jag stavade som en kratta:

Hey :) de år sådör tank men mink ögo år helt suka. :( <3

Don't be sick and text.

Nu ska jag och mina symton överväga om jag ska orka mig ut med hundarna innan jag bakar.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0