30 Seconds To Mars

Helt extremt underbart! Jag är fortfarande överlycklig! Kommer minnas konserten för evigt!

Det började med att jag och Emmy kom dit runt tolv. I kön träffade vi Max oxh Maura som efter konserten fick träffa bandet! Jag är inte alls avundsjuk, inte alls....

Men när vi kom dit fick vi veta att det skulle vara en signering klockan tre! Gissa om vi blev nervösa och överlyckliga. Vi fick autografer och stod typ en halvmeter ifrån dom. Åh..

När det blev insläpp blev det lite galet men vi kom allra längst fram! Längst fram!

Okej, nu ska jag dampa:

JAG FICK JARED LETOS PLEKTRUM!
JAG FICK JARED LETOS PLEKTRUM!
JAG FICK JARED LETOS PLEKTRUM!
JAG FICK JARED LETOS PLEKTRUM!

Underbart.

Hela konserten var GALET UNDEBAR!! Det går inte att beskriva!! Jag gråter nästan...

Efter konserten fick jag förbandets Street Drum Corps autografer och ta kort med en av dom! Dom ägde! Och var jätte snälla. Dom sa att vi skulle gå till bussarna och där kunde vi träffa dom och de andra banden. Men pappa väntade och var lite smått irriterad så jag kunde inte gå dit :'( !

HELT EXTREMT UNDERBART!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0