Blubbblubbileblubb

Okej, imorgon är det skola. Mindre kul. Inte kul alls faktiskt.
Detta lov har varit underbart, även om det bara har varat i en vecka. Haha, jag hade nästan glömt bort att jag går på Jensen vilket innbär att lovet har varit prima! (Prima skinka Jepp Jepp!! <-- Var tvungen)

Så nu måste jag gå och lägga mig för jag ska stiga upp klockan halv sex imorgon för att göra mig i ordning och sedan ta mig till skolan. Jag jubblar och gör vågen samtidigt som jag slår frivolter....

Fast en positiv sak! Jag får ju träffa dom som jag inte har kunnat/hunnit sett på lovet! Jeej :D

Det finns alltid något positivt ! Haha

Good Night from Me and Fideli!

Var tvungen! Så underbart..


Kommentarer
Postat av: Caaaarro

Gullunge när slutar du imorgon? xDD

2010-03-08 @ 12:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0