I'm gone! Can someone help me?

Jag lever! Tro det eller ej!
Men jag är sjuk.. :( Har varit hemma från skolan hela veckan och mår inte alls bra. Hostar tills jag typ spyr och har feber :( Men den har blivit mindre nu när jag har knarkat Ipren. Det är lite skönt att vara hemme första dagen och bara göra ingenting men nu är jag sjukt urtråkad! Hundarna är dock här som mitt sällskap, även fast dom bara ligger bredvid mig och sover och äter upp mina chips så är dom ett underbart sällskap. And My Papi var här för ett tag sen med filmer, chips och cola innan han åkte till Göteborg. He Saved My Day!

Sen kan jag meddela en rolig sak... Dam dam daaa!

21 Juli är det MUSE som gäller!!!! GRYMT!!!! Underbart! Jag längtar extremt mycket!
Det räddade min dag också! :D

Ne nu ska jag fortsätta att hosta upp mina lungor och ta chipsen innan Fideli har moffat i sig alltihop.

Ciao, tyck synd om mig! (xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0