Jag hjärta att hata matematik

Jag avskyr matematik!
Jag har nu under cirka tre timmar öppnat boken, suckat, svurit, dunkat huvudet i den och sedan stängt den för att efter tio minuter börja om. Jag klarar inte av uppgiften, den är fullkomlig värdelös. När i mitt liv ska jag behöva kunna sådant? För jag av alla människor kommer inte blir någon professor eller någon matematiker, jag är alldels för oseriös för något sådant.
Nej.
Och jag som hade tänkt att läsa Matematik B i tvåan.. Never in my life!!!!
Jo, jag vet att man behöver det för att kunna läsa vidare till mycket och bla bla bla. Men nej... Jag v i l l inte och jag tänker inte göra något jag inte vill.
 
Visst jag kanske sitter där om tre år och ojjar mig men nix, det kommer inte hända. I can promise you.

So Matematik in my ass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0