Rubriker som inte hänger ihop med texten är min grej

Nej jag är inte död, jag lovar!

Igår åkte jag hem till Sara med Carro och Julia kom även dit. Vi hade det riktigt trevligt, yes yes.
Jag och Carro gick och handlade och ja... vi behöver väl inte ta några detaljer.
Förutom att jag hällde ut allt godis utan för påsen. Vi gick in i fel dörr. Carro skrek att hon ville ha kinesiska piiip. HAHA!
Okej, det var jag som började med kinesiska piip men det var grymt kul. Mohaha!

Snart ska jag fixa till mig lite och åka till Globen. Det är ju Tokio Hotel! Och jag är jätte nervös. Tänk om tågen trasslar, tänk om våra billjetter kommer bort eller om något annat händer. Jag vågar inte ens gå ut med hundarna, för tänk om jag skulle ramla eller få en pinne i ögat eller om Bonnie smiter och så kan jag inte gå ikväll?!
Ja, jag vet vad in tänker... Men pip you! hahah xD Naa... förlåt...

SNART SNART SNART

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0