White

Så, nu är den inte lika svart längre eller hur? Haha, nu blev den väldigt vit istället och jag gillare grymt!
Den blev snyggare och fräschare (<-- Stavas?).

Jaja snart så måste jag gå och lägga mig. Ska upp väldigt tidigt imorgon nämligen klockan halv tio! Det är tidigt för att vara sportlov... Och det är alltid tidigt i min värld.

Och varför ska jag gå upp i ottan? Jo för, halv tolv ska jag möta Carro och hjälpa henne att köpa tyg till hennes byxdress som hon ska sy i skolan. Sedan ska jag fara in till den stora staden och gå på bio med Sofia. Vi ska se I love you Philip.. Ehm... Morris?
Jag tror att den är grym, Jim Carey är med och då är den såklart helt galet rolig!

Jag har även bestämt att vi ska in på Monki och kolla om dom har kvar sin galna rea.
Igår köpte jag en tröja för 50 kr som egentligen skulle kostat 400 kr, kap eller vaddå?! Galet, och helt underbart för en fattig förortsunge som mig!

So, Good night the world!

En bild säger mer än 1000 ord, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0