Believe

Adrenalin.
Jag kan.
Pulsen höjs.
Jag vill.
Hjärtat slår hårdare.
Jag ska.
Händerna skakar, hjärtat hoppar snart ur bröstet.
Nu gör jag det.


Jag tror att allt handlar om att tro på sig själv. Man kan göra precis vad man vill om man bara tror. Det spelar ingen roll vad alla andra säger, det spelar ingen roll vad alla andra tycker bara du inte tvivlar på dig själv kan du göra precis vad du vill. Det handlar även om viljan. Om man vill så kan man göra vad som helst.

Om man verkligen verkligen tror att man kan bli en känd kock och verkligen verkligen vill bli det så finns det inga hinder. Om man verkligen verkligen tror att man kan se in i framtiden och vill det så då går det nog också.
Jag trotsar all vetenskap om att vissa saker är helt omöjlig. För jag tror verkligen att man kan göra vad man vill bara man vill det själv och även tror på det.




En liten bild på lilla jag som älskar att filosofera! Mohahahh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0