I AM ALIVE

Belive it or not..

Jag har tillbringat denna helg i Mora med Linda, underbart! Det var väldigt trevligt och gott folk jag har sett Sagan om Ringen! Woho! Det var på tiden de. Den var riktigt bra!

Sen kan jag meddela att jag tänker göra något väldigt oväntat på lördag. Inget som ni trodde att jag, den lilla (stora) blyga Bea skulle göra... Jag är taggad och mitt självförtroendet  har på något konstigt vis rusat till toppen, sen om jag klara av det är en annan sak, eller nej jag kommer göra det! Mikaela (<3) säger att hon ska stödja mig och dettta kommer bli en nagelbitare kan jag säga!

Jag är trött på allt detta oförutsägbara så HEY HOE LETS GO!!!

The only thing you haft to do is to Believe



Kommentarer
Postat av: Linday

Får jag gissa på att du menar att du ska försöka skaffa sista-minuten biljett till Lady Gaga?

2010-05-03 @ 15:31:03
Postat av: Bea

Nope

2010-05-03 @ 20:43:42
URL: http://stoneface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0