HAHAHAH (Nej var tyst!) Ihh... HAHAHAHA

Jag verkar ha trogna läsare även fast jag inte skrivit så mycket. You're awesome guys!

Kom hem för ett tag sedan från en jätte rolig träning med skrattanfall som aldrig slutade.

Jag tycker verkligen att det är otroligt jobbigt när man inte kan sluta skratta. Ni vet när man bara vill lägga sig ner på golvet och skratta galet mycket men man kan inte för det är bara en själv som tyckte att saken var så rolig. Så man får istället stå och bita sig i läppen eller tungan för att kunna behärska sig.

It's Hard Man!

Nej, nu ska jag sova för imorgon ska jag tillbringa heeeeela natten i skolan (Jag är ledig på dagen som tur är). Från tisda 20.00 till onsda 08.00. It's not going to be easy but it will be fun! (Jag kan berätta varför imorgon)

So Sweet Dreams Beautiful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0