Realismen. Help.

Texten där jag beskriver platsen "På en båt i Grekland" är klar nu, ialla fall ur ett romantiskt perspektiv. Jag lyckades klämma fram idén tillslut. Nu ska jag bara skriva den ur relismens perspektiv. Hemskt må jag säga. Jag tror inte att jag hade trivts så bra om jag hade levt under realismen. Ingen realist här inte.

Hm.. Varför finns det ingen tidsepok som heter optimisten? (Eller gördet det?) Haha. Det ska jag skapa tror jag. Det skulle behövas på många håll i världen.

Jag kanske kan slänga upp texten här om den blir bra och jag vill visa den. Får se, får se.
Nej nu ska jag skriva klart så att jag kan sova snart.

Keep on working.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0