En till?!?!

Nu ska jag traska iväg i mina fina impreknerade stövlar. Vuxenpoäng? Oh yes.. Hihi. Och med hihi försvann vuxenpoängen. Oh no. Oh yes.

Haha nej men nu går jag mot Willys! Vill egentligen åka in till stan men har inte råd eller snarare vill inte lägga ut mina sista små slantar på sl. Gosh, jag måste skaffa plusskort.....

Btw. Jag kommer ihåg när jag var ung! (För kanske cirka 6 år sedan...) då kostade det 10 kronor att åka in till stan. De var tider de!


 

 

 

                                                                                                                                        


Kommentarer
Postat av: Calle

eller hur jag kommer också ihåg det :P remember the god times :P

2010-10-24 @ 23:25:54
URL: http://saeaung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0