Var bered på att kämpa och du kan åstakomma mer än vad du tror

Jag måste säga en sak. Det är så här att jag är lite trött på människor som vägrar tro på att allt är möjligt. Det irriterar mig så fruktansvärt när alla är så negativa till allt. "Nej men varför skulle jag kunna göra det?" "Det är omöjligt" Det är det inte!

Om man vill skådespelare men konkuransen (stavas?) är hård kan man bli det iaf. Samma sak med allt annat där det sägs vara tufft. Det är väldigt ofta man får en kommentar slängd i ansiketet som "Men det är ju så många som vill och försöker men så få som lyckas. Det är inte ingen idé att du provar" Gah....
Nej men om det nu är så få som lyckas varför skulle det inte kunna vara jag? Varför skulle man inte vara en av dom som lyckas?

Någon måste ju lyckas och det kan mycket väl vara jag.


Men It's up to them som är negativa att vara det. Det är dom som går miste om saker.
Jag själv säger att allt är möjligt. Bara man vill det.

Life has no boundaries.






Nothing is impossbile. The impossible just takes a little more time.


Kommentarer
Postat av: luffi

samma här!!



hittar du på idag då!? kram

2010-10-04 @ 15:56:19
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0