When the time isn't right.

Tjena. Blev hemma idag för min mage har bestämt sig för att hata mig. Jag har tillbringat dagen med att titta på The butterfly effect. Den var lite underlig och svår att förstå men skit bra! 
Under filmen blir man lite "vänta? vaddå? är han? neej! jaha. eller?" Om ni förstår vad jag menar men den är defenitivt värd att se!
Do it.




Evan Treborn har kommit på att han mentalt kan resa tillbaka i tiden och påverka vad som händer genom sina blackouts han hade som barn. Han är precis som sin pappa och inser att han kan ändra på saker så det bli bättre för en person. Ständigt försöker han göra nya försök för att rädda en person medan det går riktigt illa för så många andra och även han själv.


(Den är inte på typ tyska eller liknande, hittade bara den här bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0