HELP!

Att fira ner sig själv för ett torn som är 47 meter högt är läskigt! Men jag gjorde det! Och det gick hyfsat bra för utom att jag tappade greppet och "ramlade" några meter i en för hög fart (enligt mig). Jag klarade mig såklart men gav i från mig ett skrik. Det var en av dagens höjdpunkt tror jag, att dom andra fick höra mig skrika... Hm.. Jag brukar inte vara så "skrikig" av mig men när man får för sig att man ska dö så...

Vi hade även självförsvars träning och shit, det var skiit kul! Haha. Nu kommer ingen våga bråka med mig inte för då smäller det hårt! (om dom ens gjorde det innan... hehe.)

Nu ska jag äta lasagne och godis! Yummy.

             ´
                                                          
Lägger upp lite bilder senare när någn har lagt upp dom på fb. Så länge kan ni titta på den här söta varelsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0