Summer. I miss.

Full rulle i skolan. Full rulle hem. Nu sova.

Jag saknar sommarlovet så grymt mycket. Jag saknar att kunna göra precis vad jag vill, är jag inte tvingades att skriva uppsatser, läsa värdelösa böcker och ha tråkiga redovisningar. Gah... Blubbediblubbediblubb.
Nej nu ska jag inte klaga.

Jag kan tala om att det är J-sm ihelgen och jag ser fram emot det grymt mycket! Vi ska vinna! Woho. Nej men det ska bli riktigt roligt.
Nu måste jag sleepa, för att jag ska orka kravla mig ur sängen imorgon. Det är trotsallt fredag.

Och vet ni! Jag tappade min tandborste i toaletten igår... Det är den femte tandborste som jag tappar på ca två månader! Why?!
Nej jag är inte klantig dom ramlar ner av sig själv.

Sweet Dreams!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0