Clean

Home Sweet Home.

Imorse var jag så trött att Oliver väckte mig cirka fyra gånger innan jag ens märkte att det var morgon... Men nu är jag pigg!
Skolan va faktiskt ganska rolig, speciellt den litterära gestaltningen, vi skulle skriva meningar där alla ord skulle börja på samma bokstav. Ex Barnen badade bredvid bryggan. Jag och Elin kom på en hel del roliga och bra meningar, mohaha!

Nu ska jag städa, hade aldrig min traditionella veckostädning förra veckan så det är väl bara att köra på. Jag städar en gång i veckan och det räcker, heheh.. Sen tänkte jag måla mina naglar, leka med smink, skriva och vänta på mamma, när hon slutar ska vi åka till Maxi och köpa hubba bubba, jihooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0