Cocco

Jag är hemma nu! Har ont i huvudet och täppt i näsan. Sverige sjukan! Wihoo...... ... .. . .. . .. . . . .
Men jag tänkte träna idag iaf för jag vill kunna spela match i morgon.

Idag har jag haft bland annat Psykologi A och jag kan säga att man blir lite skum när man läser den kursen. Speciellt när man pratar om saker som man känner igen hos sig själv och hos sina nära och kära. Man får en helt annan uppfattning varför någon man känner gör som den gör. Det är väldigt intressant.

Nu ska jag leta reda på något att äta för jag är hungrig. Sen ska jag försöka få tag på lilla Carro som inte svarar Mohahha !






Btw Jag och Marie åt världens godaste chokladboll idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0